У жовтні 2006 року студенти розпочали свій освітній шлях на бакалавраті у Macromedia University, який у той час мав назву MFM - Macromedia Fachhochschule für Medien. Сьогодні ж в університеті працює понад 100 викладачів і навчається більш як 3 500 студентів. Macromedia University - це один з провідних освітніх закладів Німеччини, який пропонує справді актуальні освітні програми з бізнес-менеджменту, фешн-менеджменту, медіа-менеджменту, кінорежисури, комунікаційного дизайну, дизайн-менеджменту, музичного менеджменту, бренд-менеджменту тощо.
Університет має свої кампуси у Мюнхені, Берліні, Кельні і Гамбурзі.
У портфоліо освітніх програм університету - понад 30 німецькомовних та англомовних спеціальностей на рівні бакалаврату та магістратури. Усі вони мають державну акредитацію. Програми побудовані так, аби кожен студент отримав необхідну базу з наукової методології, менеджерські навички, розвинув креативність та отримав практичний досвід. У Macromedia University студентів готують до швидкозмінного середовища праці в індустрії 4.0, яка характеризується інтернаціоналізмом, новими цифровими технологіями, автоматизацією, великим обсягом даних, а також дизайном та інноваціями, орієнтованими на людину.
Завдяки міждисциплінарному підходу до навчання, приділенню уваги розвитку креативності, технічних навичок, сильних менеджерських умінь, а також завдяки комплексній програмі, студенти стають професіоналами у різних сферах. Така підготовка дозволяє випускникам виробити позитивне ставлення до змін, а отже і готовність до нововведень та впровадження інновацій. Ще один з плюсів підготовки студентів у Macromedia - професори, які викладають свої предмети не тільки на магістерському рівні чи старших курсах, а й для першокурсників бакалаврату.
Macromedia University тісно співпрацює з престижним британським університетом University of Westminster, пропонуючи 2 спільні англомовні програми Bachelor of Honours. Така освітня програма дозволяє студентам отримати найкраще з двох світів - визнаний на міжнародному рівні науковий ступінь BA (Hons) і досвід навчання в одному з найкращих медіа-хабів Німеччини. Для тих, хто хоче спробувати себе у ролі студента іншої країни - протягом 1 семестру пропонується можливість навчання в одному з 18 партнерських університетів.
Навчання у Macromedia University - це практичні завдання та підготовка до професійної діяльності вже з першого семестру. Першокурсники отримують проєктні роботи у співпраці з такими корпораціями, як Siemens, Adobe чи Sky, а також мають можливість проходження піврічного стажування у найкращих компаніях світу.
Враховуючи напрямок освітніх програм, які пропонує Macromedia University, наукова діяльність в університеті поділена на відкриті тематичні кластери, які і визначають основний напрямок досліджень:
-
Інновації в медіа та трансформації в бізнесі
-
Трансмедійний сторітелінг
-
Методи дизайну спрямовані на зручність користувача
-
Досвід організації спортивних подій
Випускники університету Macromedia успішно знаходять своє місце роботи у різних точках світу, впливаючи на тамтешнє середовище своєю винятковою кваліфікованістю і талантом. На випускників Macromedia є досить великий попит в індустрії, адже вони відомі своїми професійними знаннями, практичним досвідом і глибокою відданістю своїй професійній галузі.