Гостинність - це одна з найбільш розвинених, динамічних та захопливих галузей у світі; з кожним новим витком технологічного розвитку, з кожним унікальним запитом гостя у цій сфері відкриваються ще більш різноманітні та особливі можливості роботи.
Але це не лише про кар’єрне зростання. Робота у сфері гостинності може принести вам значно більше бонусів, що пов’язані не тільки з професійним зростанням, а й зі здоров’ям та добробутом.
Хоча галузь гостинності зараз не в найкращій формі після світової економічної кризи, спричиненої пандемією, все ж є 9 причин, чому варто вже зараз обрати спеціальність, що пов'язана з готельно-ресторанною та туристичною сферою.
Вже давно було доведено, що подорожі розширюють кругозір і надихають на творчість. Але сьогодні науковці припускають, що творчий розвиток відбувається і в тих, хто працює у сфері гостинності. У цій сфері жоден день не схожий на інший, і саме це допомагає працівникам набувати гнучкості, креативності та відкритості до нового. Окрім того, подорожі - це теж часто невіддільна частина сфери гостинності.
Кар’єра у сфері гостинності дозволяє побачити світ - саме з цим твердженням пов’язані припущення щодо покращення психічного та фізичного здоров’я. Ті, хто часто подорожує, спостерігають у себе зниження тривожності, депресії та стресу. Також, саме у мандрівників рідше трапляються серцеві напади, краще працює імунна система, мислення стає більш гнучким, а тривалість життя - довшою.
Більшість компаній люксового сегмента мають відділи у різних країнах світу, тому у межах однієї організації можна потрапити на роботу за кордоном. Подорожі у цій галузі - це не лише просто опція, це те, до чого роботодавці заохочують. Тому обираючи кар’єру у сфері гостинності, ви обираєте безліч можливостей і здійснюєте позитивний вклад у своє здоров’я.
Гостинність - це зосередження сил працівника в усьому, що дозволяє клієнту отримати фантастичні враження. Це означає, що навички, отримані у цій сфері, можуть бути застосовані у будь-якій галузі бізнесу та в усіх куточках світу. До того ж, готель - це мікроорганізм, де можна отримати вміння у багатьох справах - кулінарне мистецтво, фінанси, HR, проектний менеджмент, комунікації, бізнес-менеджмент, продаж та організація заходів.
Саме тому вибір цієї спеціальності - це крок на трамплін, який може підкинути вас як у сферу, яка стане цікавою у житті, і не важливо, чи в межах гостинної справи, чи в іншій індустрії. Ви лише поцікавтеся, наскільки важливими сьогодні є так звані “soft skills”, або ж особистісні вміння, що часто є універсальними в різних професійних галузях. Сфера гостинності побудована на “soft skills”, тому досвід у цій галузі є цінним і в інших.
За прогнозами World Tourism Council, до 2029 сфера туризму та розваг складатиме 11.5% від світового ВВП, а також стане роботодавцем для більше, ніж 420 мільйонів людей. Це прекрасна новина, адже ера штучного інтелекту та автоматизації стрімко наближається, а робочі місця для людей в інших галузях - скорочуються.
Готельно-ресторанна та туристично-розважальна справа побудована на людській взаємодії, і навички особистісного спілкування є досить важливими для цієї галузі, тому автоматизація процесів в гостинності не витіснить людину.
Журнал Fortune проаналізував ринок праці, щоб визначити, в якому відсотковому співвідношенні будуть автоматизовані ті чи інші галузі. Виявилось, що позиції, які охоплюють функції ‘управління людьми та розвитку ’, ‘прийняття рішень, планування чи творчість’, а також ‘взаємодію з покупцями, постачальниками чи клієнтами’ були серед тих, які автоматизувати найважче, тому відсоток залучення технологій у цих сферах найнижчий. Перевірте самі, щоб переконатися, що більшість професій, пов’язаних зі сферою гостинності, охоплюють такі функції.
Готельно-ресторанний бізнес зосереджений на тому, аби надати клієнтам незабутні враження, тому тут постійно шукають нові концепти та підходи. Індустрія в цілому зацікавлена у тому, щоб надихати нове покоління мандрівників, тому працівники завжди готові на більше заради своїх клієнтів. Робота у цьому бізнесі занурює вас в атмосферу вишуканості з найкращими винами, найсмачнішими стравами та люксовими кімнатами для проживання. Кар’єра у гостинній сфері - це крок до якіснішого життя.
Готельно-ресторанна справа знаходиться на 6 позиції серед індустрій, які вважаються “найщасливішими”. Це визначили завдяки опитуванню респондентів, які відгукувалися про сферу гостинності наступними висловами: ‘Я в захваті від моєї роботи та проектів”, “Я працюю з чудовими людьми”, “Я почуваюся цінним працівником”. Компанії, які працюють у цій сфері, намагаються зробити все, щоб їхні працівники почувалися задоволеними у професійному плані, тому потік кадрів тут відносно невеликий. Тому досягти нових висот у професії можна значно швидше.
Згідно зі статистичними даними, міленіали шукають роботу, яка буде для них захопливою. Як вказано у Harvard Business Review, ‘можливість зростання” - це один з найважливіших факторів при виборі позиції. Окрім чисельних подорожей по всьому світу, у сфері гостинності можна здобути і широку мережу контактів, і, відповідно, безліч можливостей для росту. Незалежно від того, який шлях ви обрали для себе, нетворкінг та люди, яких ви зустрічаєте - це те, що дозволяє вам знаходити нові можливості. Люди, які працюють у сфері гостинності, зустрічають в середньому втричі більше людей, ніж представники інших професій.
Дослідження HVS показали, що лідери у сфері гостинності володіють схожим набором особистісних якостей. Зокрема, у них високо розвинений емоційний інтелект - тобто вміння розуміти власні емоції та емоції інших людей. Беззаперечно, для професіоналів у сфері гостинності неабияк важливо ефективно взаємодіяти з людьми з різних культур і вміти створити комфортні умови для кожного не лише фізично, а й емоційно. Особистості з високим емоційними IQ мають кілька переваг - вони здатні будувати кращі стосунки з іншими, уважніші до власного здоров’я і готові йти до успіху.
Ваш досвід роботи у сфері гостинності робить вас привабливішим кандидатом для роботодавців з інших галузей. Це пов’язано з широким спектром ‘soft skills’, які ви здобуваєте в готельно-ресторанній та розважально-туристичній індустрії - комунікабельність, готовність до співпраці та міжособистісна усвідомленість. Ці навички роблять вас достатньо конкурентоспроможним на ринку праці.
Student Study є партнером більшості університетів, які пропонують найякісніші програми здобуття бакалаврського та магістерського ступенів у готельно-ресторанній справі та туристично-розважальній галузі. Звертайтеся до наших експертів, щоб отримати консультацію стосовно вищої освіти за кордоном у сфері гостинності.
Залиште заявку або звертайтеся за номером телефону! Фахівці Student Study допоможуть підібрати навчальний заклад та програму, забронювати проживання та підготувати візові документи для успішного початку навчання за кордоном.