9 причин обрати спеціальність у сфері гостинності

Гостинність - це одна з найбільш розвинених, динамічних та захопливих галузей у світі;  з кожним новим витком технологічного розвитку, з кожним унікальним запитом  гостя у цій сфері відкриваються ще більш різноманітні та особливі можливості роботи.



Але це не лише про кар’єрне зростання. Робота у сфері гостинності може принести вам значно більше бонусів, що пов’язані не тільки з професійним зростанням, а й зі здоров’ям та добробутом.



Хоча галузь гостинності зараз не в найкращій формі після світової економічної кризи, спричиненої пандемією, все ж є 9 причин, чому варто вже зараз обрати спеціальність, що пов'язана з готельно-ресторанною та туристичною сферою.

 

1. Творчий запал 

 

Вже давно було доведено, що подорожі розширюють кругозір і надихають на творчість. Але сьогодні науковці припускають, що творчий розвиток відбувається і в тих, хто працює у сфері гостинності. У цій сфері жоден день не схожий на інший, і саме це допомагає працівникам набувати гнучкості, креативності та відкритості до нового. Окрім того, подорожі - це теж часто невіддільна частина сфери гостинності. 

 

  

 

2. Здоров’я та позитивне мислення 

 

Кар’єра у сфері гостинності дозволяє побачити світ - саме з цим твердженням пов’язані припущення щодо покращення психічного та фізичного здоров’я. Ті, хто часто подорожує, спостерігають у себе зниження тривожності, депресії та стресу. Також, саме у мандрівників рідше трапляються серцеві напади, краще працює імунна система, мислення стає більш гнучким, а тривалість життя - довшою. 

 

Більшість компаній люксового сегмента мають відділи у різних країнах світу, тому у межах однієї організації можна потрапити на роботу за кордоном. Подорожі у цій галузі - це не лише просто опція, це те, до чого роботодавці заохочують. Тому обираючи кар’єру у сфері гостинності, ви обираєте безліч можливостей і здійснюєте позитивний вклад у своє здоров’я. 

 

3. Адаптивний та універсальний досвід 

 

Гостинність - це зосередження сил працівника в усьому, що дозволяє клієнту отримати фантастичні враження. Це означає, що навички, отримані у цій сфері, можуть бути застосовані у будь-якій галузі бізнесу та в усіх куточках світу. До того ж, готель - це мікроорганізм, де можна отримати вміння у багатьох справах - кулінарне мистецтво, фінанси, HR, проектний менеджмент, комунікації, бізнес-менеджмент, продаж та організація заходів.  

Саме тому вибір цієї спеціальності - це крок на трамплін, який може підкинути вас як у сферу, яка стане цікавою у житті, і не важливо, чи в межах гостинної справи, чи в іншій індустрії. Ви лише поцікавтеся, наскільки важливими сьогодні є так звані “soft skills”,  або ж особистісні вміння, що часто є універсальними в різних професійних галузях. Сфера гостинності побудована на “soft skills”, тому досвід у цій галузі є цінним і в інших. 

 

4. Надійна індустрія 

 

За прогнозами World Tourism Council, до 2029 сфера туризму та розваг складатиме 11.5% від світового ВВП, а також стане роботодавцем для більше, ніж 420 мільйонів людей. Це прекрасна новина, адже ера штучного інтелекту та автоматизації стрімко наближається, а робочі місця для людей в інших галузях - скорочуються.

 

Готельно-ресторанна та туристично-розважальна справа побудована на людській взаємодії, і навички особистісного спілкування є досить важливими для цієї галузі, тому автоматизація процесів в гостинності не витіснить людину.  

 

Журнал Fortune проаналізував ринок праці, щоб визначити, в якому відсотковому співвідношенні будуть автоматизовані ті чи інші галузі. Виявилось, що позиції, які охоплюють функції ‘управління людьми та розвитку ’, ‘прийняття рішень, планування чи творчість’, а також  ‘взаємодію з покупцями, постачальниками чи клієнтами’ були серед тих, які автоматизувати найважче, тому відсоток залучення технологій у цих сферах найнижчий. Перевірте самі, щоб переконатися, що більшість професій, пов’язаних зі сферою гостинності, охоплюють такі функції. 

 

5. Найвишуканіші їжа, напої, розваги та відпочинок 

 

Готельно-ресторанний бізнес зосереджений на тому, аби надати клієнтам незабутні враження, тому тут постійно шукають нові концепти та підходи. Індустрія в цілому зацікавлена у тому, щоб надихати нове покоління мандрівників, тому працівники завжди готові на більше заради своїх клієнтів. Робота у цьому бізнесі занурює вас в атмосферу вишуканості з найкращими винами, найсмачнішими стравами та люксовими кімнатами для проживання. Кар’єра у гостинній сфері - це крок до якіснішого життя.  

 

  

 

6. Ніби й не на роботі

 

Готельно-ресторанна справа знаходиться на 6 позиції серед індустрій, які вважаються “найщасливішими”. Це визначили завдяки опитуванню респондентів, які відгукувалися про сферу гостинності наступними висловами: ‘Я в захваті від моєї роботи та проектів”, “Я працюю з чудовими людьми”, “Я почуваюся цінним працівником”. Компанії, які працюють у цій сфері, намагаються зробити все, щоб їхні працівники почувалися задоволеними у професійному плані, тому потік кадрів тут відносно невеликий. Тому досягти нових висот у професії можна значно швидше. 

 

7. Шанс зрости і зростати й надалі 

 

Згідно зі статистичними даними, міленіали шукають роботу, яка буде для них захопливою. Як вказано у Harvard Business Review, ‘можливість зростання” - це один з найважливіших факторів при виборі позиції. Окрім чисельних подорожей по всьому світу, у сфері гостинності можна здобути і широку мережу контактів, і, відповідно, безліч можливостей для росту. Незалежно від того, який шлях ви обрали для себе, нетворкінг та люди, яких ви зустрічаєте - це те, що дозволяє вам знаходити нові можливості. Люди, які працюють у сфері гостинності, зустрічають в середньому  втричі більше людей, ніж представники інших професій. 

 

8. Розвиток емоційного інтелекту

 

Дослідження HVS показали, що лідери у сфері гостинності володіють схожим набором особистісних якостей. Зокрема, у них високо розвинений емоційний інтелект - тобто вміння розуміти власні емоції та емоції інших людей. Беззаперечно, для професіоналів у сфері гостинності неабияк важливо ефективно взаємодіяти з людьми з різних культур і вміти створити комфортні умови для кожного не лише фізично, а й емоційно. Особистості з високим емоційними IQ мають кілька переваг - вони здатні будувати кращі стосунки з іншими, уважніші до власного здоров’я і готові йти до успіху. 

 

9. Привабливість для роботодавців

 

Ваш досвід роботи у сфері гостинності робить вас привабливішим кандидатом для роботодавців з інших галузей. Це пов’язано з широким спектром ‘soft skills’, які ви здобуваєте в готельно-ресторанній та розважально-туристичній індустрії - комунікабельність, готовність до співпраці та міжособистісна усвідомленість. Ці навички роблять вас достатньо конкурентоспроможним на ринку праці.   

 

Широкий вибір престижних університетів для здобуття освіти в галузі гостинності

 

Student Study є партнером більшості університетів, які пропонують найякісніші програми здобуття бакалаврського та магістерського ступенів у готельно-ресторанній справі та туристично-розважальній галузі. Звертайтеся до наших експертів, щоб отримати консультацію стосовно вищої освіти за кордоном у сфері гостинності.

Вступайте з нами!


Залиште заявку або звертайтеся за номером телефону! Фахівці Student Study допоможуть підібрати навчальний заклад та програму, забронювати проживання та підготувати візові документи для успішного початку навчання за кордоном.

Марта Яремко

Експерт з навчання за кордоном

[email protected]

Потрібна порада?

При відправленні повідомлень ви погоджуєтеся обробляти вашу особисту інформацію. Ми забезпечуємо повну конфіденційність.